Motive pentru a face flotari aproape in fiecare zi

Motive pentru a face flotari aproape in fiecare zi

Nu exista prea multe exercitii care sa implice fiecare muschi din corp, sa arda suficiente calorii si sa tonifice abdomenul rapid. Din fericire, flotarile sunt unul dintre exercitiile care confera beneficii majore fara sa necesite prea mult timp. Aceste miscari trei-in-una consolideaza centrul de greutate, intaresc partea superioara a corpului si muschii femurali si dupa repetarea acestor miscari pentru doar cateva minute vei simti cum intreg corpul tau a lucrat la maximum. Totusi, pe masura ce avansezi in programul zilnic, e recomandat sa iei o pauza o data la 2-3 zile pentru a permite corpului sa-si revina dupa efortul sustinut pe care l-a facut.Iata câteva motive pentru care e bine sa incluzi flotarile in rutina ta de exercitii:

1. Intaresc partea superioara a corpului.

Marind progresiv numarul de flotari zilnic iti intaresti partea superioara a corpului fara sa fii nevoit sa ridici greutati. Flotarile lucreaza pieptul si umerii, dezvoltand eficient aceasta zona a corpului.

2. Consolideaza centrul de greutate (fara sa provoace dureri!)

Desi flotarile sunt considerate exercitii pentru partea superioara a corpului, fiecare muschi din corp este implicat daca sunt facute corect: muschii transverse abdominus si rectus abdominus lucreaza din greu pentru a mentine echilibrul coloanei vertebrale. Acest lucru intareste si tonifica stomacul fara sa produca leziuni. Flotarile sunt modalitatea cea mai rapida de a obtine un stomac bine definit.

3. Furnizeaza energie rapid.

Cand te simti molesit, fa cateva flotari si iti vei spori rapid nivelul de energie. Exercitiul imbunatateste circulatia, incalzeste corpul si stimuleaza creierul. Chiar daca cei de langa tine se vor uita lung la tine cand te asezi pe jos si incepi sa faci flotari, vei aprecia energia si eficienta cu care te incarci dupa terminarea exercitiilor.

4. Maresc masa musculara.

Flotarile implica mai multi muschi in acelasi timp, obligând inima sa pompeze mai mult sânge si accelerând respiratia. Ritmul metabolic se mareste, astfel, contribuind la pierderea in greutate.

Continuare aici viataverdeviu.ro

loading...

Adauga si tu un comentariu!

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.