Publicitate

loading...

Daca vrei sa cumperi o masina, fii foarte atent la aceste detalii!

Daca vrei sa cumperi o masina, fii foarte atent la aceste detalii!
loading...

Daca vrei sa cumperi o masina, fii foarte atent la aceste detalii!

Vrem sa ne luam  o masina, si cautam in anunturi online. Ne uitam la poze si comparam ce vedem cu dotarile enumerate. Zice ca are clima digitala, dar in poze vedem un aer conditionat manual; in anunt sunt scrise 4 geamuri electrice, dar intr-o poza vedem in spate geamuri manuale, si asa mai departe, e clar ca vanzatorul minte. Nu este de incredere. De ce nu ne-ar minti cu numarul de kilometri sau cu actele? Trebuie sa fim atenti si la formulari: „full fara piele”, „adusa recent”, „kilometri reali”, „nerulata in tara” sau „impecabila, ireprosabila, ca noua” sunt formulari care, de fapt, in realitate spun exact pe dos, scrie ampres.ro.

Automobilele care apar in anunturi cu numere cenzurate au ceva de ascuns. Fie au ramas pe numele unui proprietar mai vechi, fie nu au ITP sau RCA valabile, fie sunt probleme cu actele. Iti recomandam sa il intrebi la telefon pe vanzator de ce a ascuns numerele, ca sa nu faci un drum degeaba pana acolo daca primesti raspunsuri de genul „pai nu vreau sa o vada fostul proprietar”.

Una din principalele temeri ale unui cumparator este sa nu cumpere o masina lovita grav si reparata prost. Nu putine sunt cazurile de automobile aduse de afara, cumparate pe bani de nimic deoarece erau lovite sau declarate chiar daune totale, dupa care reparate, carpite, si vandute drept „impecabile” sau „niciodata lovite” la bani supraevaluati.

Ca sa ne dam seama daca o masina a suferit lovituri laterale grave, trebuie in primul rand sa deschidem toate cele 4 usi. Dupa care urmam, centimetru cu centimetru, urmarind cu degetul lipit pe caroserie, orice urma de denivelare, chit, sudura sau alte defecte. O masina fara lovituri trebuie sa aiba linii continue, drepte, fara defecte, pentru ca sudurile din fabrica sunt ascunse sub chedere.

O masina lovita si reparata, oricat de bine a fost facuta, se cunoaste daca ne uitam cu atentie. Urmam astfel linia pragurile, acolo unde se inchide usa, a stalpilor, urcam spre plafon, coboram din nou spre balamale, dupa care repetam acest traseu la fiecare usa.

loading...

Adauga si tu un comentariu!

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.

 
Hai si tu pe:
[ X ]