SLĂBEȘTI STÂND ZI DE ZI PE SCAUN! SUNĂ IREAL, DAR IATĂ CUM POȚI SCĂPA ASTFEL DE KILOGRAMELE ÎN PLUS

SLĂBEȘTI STÂND ZI DE ZI PE SCAUN! SUNĂ IREAL, DAR IATĂ CUM POȚI SCĂPA ASTFEL DE KILOGRAMELE ÎN PLUS

SLĂBEȘTI STÂND ZI DE ZI PE SCAUN! SUNĂ IREAL, DAR IATĂ CUM POȚI SCĂPA ASTFEL DE KILOGRAMELE ÎN PLUS.

Când vine vorba de slăbit, numai ideea că trebuie să mergi la sală și că vei depune efort de demotivează din prima. Dacă ți-am spune însă că poți să ai un abdomen plat și un fund bombat, dar mai ales un corp sculptat doar stând pe scaun? Se poate asta, iată care sunt mișcările pe care le poți face pentru a-ți tonifia corpul fără a ridica nicio greutate!

Dacă ai un job sedentar, care nu îți permite foarte mult să faci mișcare, există metode eficiente de a slăbi chiar la locul de muncă, fără ca ceilalți colegi să își dea seama. Mișcările nu sunt foarte complicate, și mai mult, îți vor face un corp de zeiță, invidiat de toate celelalte colege.

Exercițiul 1

Pentru a reduce grăsimea de pe șolduri, ceea ce trebuie să faci este să stai pe marginea unui scaun, cu spatele drept. Răsucește-te la stânga, menține poziția cât de mult poți, iar apoi revino în poziția inițială. Fă asta pentru o parte, cât și pentru cealaltă. Repetă de 5-6 ori.

Exercițiul 2

Pune-ți mâinile de o parte și de alta a scaunului, pe marginea acestuia. Îndoaie-ți genunchii, sprijină-te în palme și ridică-ți corpul de pe scaun. Ridică-ți genunchii cât de mult poți. Menține această poziție pentru 5-6 secunde și repetă de câteva ori. Acest exercițiu îți va tonifia abdomenul.

Continuarea aici: elli.ro

 

loading...

Adauga si tu un comentariu!

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.