Twitter a lansat Spaces. Noua funcție permite utilizatorilor să intre în camere virtuale în care pot purta conversaţii audio în timp real

Foto: Unsplash

Twitter a lansat funcţia Spaces, care permite utilizatorilor să intre în camere virtuale în care pot purta conversaţii audio în timp real, transmite CNBC.

Compania a început să testeze Spaces în noiembrie 2020, cu un număr limitat de utilizatori.

Luni a început însă lansarea funcţiei la nivel global pentru utilizatorii de iOS şi Android ai Twitter, care au 600 sau mai mulţi utilizatori.

Spaces este unul dintre primii intraţi pe o piaţă în creştere rapidă a conversaţiilor audio live.

Această tehnologie a atras anul trecut atenţia Clubhouse, un start-up care a câştigat rapid popularitate în rândul investitorilor în capital de risc.

Luna trecută, Facebook şi-a anunţat planurile de a crea acest tip de funcţionalitate pentru propriile sale servicii, iar Spotify a cumpărat recent Betty Labs, care creează o aplicaţie live-audio axată pe sport.

Aceste camere virtuale vor juca un rol cheie în obiectivul ambiţios al Twitter de a-şi mări baza zilnică de utilizatori activi la 315 milioane până la sfârşitul anului 2023.

Iată cum va funcţiona Spaces: utilizatorii Twitter vor vedea apărând bule violet în partea de sus a cronologiilor lor, atunci când au loc conversaţii live. Utilizatorii vor putea atinge acele bule violet pentru a se alătura unui spaţiu. Odată ajunşi în interior, utilizatorii vor putea trimite un tweet sau vor putea trimite mesaje gazdelor Space, sau vor putea solicita să vorbească.

În calitate de gazdă a unui spaţiu, utilizatorii vor avea capacitatea de a-şi modera camerele invitând pe alţii, alegând cine poate vorbi şi eliminând orice problemă.

Luni, Twitter a anunţat, de asemenea, că lucrează la o funcţie viitoare numită Ticket Spaces. Această funcţie va permite utilizatorilor să creeze spaţii care necesită altor persoane să cumpere un bilet pentru a se alătura. Aceasta au rolul de a permite utilizatorilor să genereze bani din Spaces şi să îi stimuleze să găzduiască mai multe conversaţii audio live pe Twitter.

Gazdele vor câştiga majoritatea veniturilor din vânzarea de bilete, în timp ce Twitter va păstra o sumă mică, a spus compania. Ticket Spaces vor începe să fie disponibile pentru un număr limitat de utilizatori, în lunile următoare.

Acest articol a fost publicat în Actualitate. Salvează legătura permanentă.