3 sfaturi pentru un stil de viata sanatos

0
163
3 sfaturi pentru a va atinge obiectivele de sanatate și fitness cu un stil de viata ocupat

Întotdeauna va fi o zi plină de muncă sau probleme de familie sau de vârstă sau de copii bolnavi. Odată ce conflictul apare, se pare că rutinele de sănătate și de fitness se rătăcesc. Căutăm mâncare confortabilă sau pur și simplu nu ne simțim că ne mișcăm. Acestea sunt lucrurile care ne ajută să rămânem limpezi și echilibrați atât în ​​corp cât și în minte! Deci, ce facem atunci când conflictul ne face să ne pierdem mintile (și se întâmplă cu toată lumea, deci dacă citiți acest lucru – nu sunteți singuri)? Evitarea conflictului nu este rezonabilă, deoarece nu putem controla întotdeauna ceea ce vine la noi. Aflând cum să navighezi prin orice probleme este ceea ce trebuie să se întâmple să rămâi pe drumul cel bun.

Cred că de multe ori abordăm obiectivele de sănătate și de fitness cu o mentalitate de genul „totul sau nimic”. De exemplu, ați putea crede că ziua dvs. este distrusă pentru că ați ieșit din dieta dvs. cu o masă sau o gustare nesănătoasă. Sau ai decis să nu te antrenezi astăzi pentru că nu ai putut să faci cele 60 de minute pe care le-ai planificat. În loc să faci ceva, poate că ai ales sa nu faci nimic. Ai renunțat din a doua zi din planul de 30 de zile de mâncare sanatoasa. Faceți vreunul dintre aceste lucruri? Nu trebuie să fie tot sau nimic și ceva este mai bun decât nimic. Sfaturile de mai jos vă pot oferi o perspectivă asupra modului de atingere a obiectivelor dvs. de sănătate și de fitness chiar și atunci când viața vă dezamageste.

Filozofia mea este alimentarea, mișcarea, mentalitatea. Dacă putem lucra la hrănirea corpului nostru, la mutarea cu atenție și la menținerea unei atitudini sănătoase, putem funcționa puțin mai bine zilnic, săptămânal, lună de lună și, în cele din urmă, ajungem în mod obișnuit la obiceiurile sănătoase pe care trebuie să le atingem in echilibrul corporal total.

1. Alimentarea

Concentrați-vă treptat pe cate un lucru. Începeți simplu și lucrați de acolo. Nu vă așteptați să vă schimbați obiceiurile alimentare peste noapte. Modificările mici efectuate zi de zi, săptămână după săptămână și așa mai departe pot duce la schimbări cu adevărat mari. Alegi deci o mică acțiune de nutriție și o practici timp de una până la două săptămâni înainte de a adăuga o nouă schimbare.

Exemple

  • Lucrați la controlul porții (fără a ține seama de calitatea alimentelor), adăugați un aliment colorat la fiecare masă, luați 15 minute pentru a pregăti mâncarea sănătoasă pentru mâncarea de mâine sau omiteți zahărul după gustare (schimbați-l cu o alternativă sănătoasă).
  • Puteți să vă mâncați încet și să vă mestecați complet mâncarea sau să vă concentrați asupra echilibrării meselor, astfel încât să aveți proteine, carbohidrați și grăsimi la fiecare masă. Omiterea alimentelor procesate la una sau două mese pe zi este de asemenea o altă opțiune excelentă. Acestea sunt doar câteva exemple, dar depinde de dvs să vă dați seama ce mic pas puteți lua pentru a vă îmbunătăți nutriția.

alearga pentru a fi sanatos

2. Mișcarea

Profitați de timpul pe care îl aveți. Suntem fixați in ceea ce priveste timpul atât de des încât nu ne dăm seama că un pic este întotdeauna mai bun decât nimic. De exemplu, este atât de ușor să crezi că trebuie să faci un antrenament de la 30 de minute la 1 oră. Nu ar fi 15 minute de antrenament mai bine decât nimic? Raspunsul este da! Așa că stoarce în ce poți, când poți.
Obțineți un caracter neconvențional. Poate că nu ai timp să te antrenezi. Fă ce poți cu ce ai. Poate că te duci pe scări în acea zi în loc de lift. Parcați în spațiul de parcare care se află cel mai departe de clădire, pentru a face cativa pași suplimentari. Ridicați-vă de la birou și plimbați-vă un minut la fiecare 15 sau 20 de minute. Fugiți la locul de joacă cu copiii dvs. Mișcarea nu trebuie să aibă întotdeauna o formă de antrenament de tip workout de 30 minute. Care sunt modalitățile prin care puteți obține mai multă mișcare?

Ganditi-va cu atentie. Acordați o atenție deosebită corpului dvs. și ceea ce încearcă să vă spună. Nivelul corpului și al energiei va fluctua zi de zi, astfel încât puteti profita de antrenamentele mai viguroase atunci când puteți și să adăugați, de asemenea, în recuperare activă, antrenamente mai ușoare sau chiar yoga sau întinderea atunci când este necesar.

3. Felul de a gandi

Nu renunta. Nu aruncați prosopul in fata unei alimentatii mai bune si a unui antrenament mai putin riguros. Vi se pare ușor să luati abordarea „totul sau nimic”, dar acest lucru nu este necesar. Ceva este întotdeauna mai bun decât nimic. Nu te da batut! Uitați-vă unde vă aflați acum și ce puteți face acum.

Cel mai important lucru este să cinstești unde te afli. Doar dvs știți ce sunteți capabili în acest moment al vieții voastre. Asigurați-vă că pașii mici pe care îi faceți sunt 100% realizabili pentru dvs. și stilul dvs. de viață. Pași mici de acum se pot transforma in pasi imensi in viitor!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here